dimecres, 16 de maig del 2012

Charanga


Títol: Charanga

Autor: Aude Picault

Editorial: Ediciones Sins Entido

Any: 2012

ISBN: 9788415530008



Vagi per davant que després de llegir “Travesia” i “ Rollos mios”, la sotasignat té una certa debilitat per l’autora Aude Picault. Charanga no m’ha fet canviar d’opinió. El llibret ens explica la història d’una nit de festa en un poble del sud de França on se celebra un festival de bandes de música. Alda, la protagonista passa la nit deambulant mentre intenta trobar-se amb Bilu, el noi popular de torn, i trobar el seu lloc en aquest espai de festa boja , amistats de borratxera , excessos, cerca de rumb i soledat. Anhels, desenganys, esperances, cansament... Excel•lent reconstrucció d’un ambient , d’un moment, un espai i una generació. M’agrada què explica i m’agrada com ho explica, des del dibuix al to que empra. Fan absoluta.

5 comentaris:

acolostico ha dit...

La primera que leo de la autora, bien maja ella parece. Una noche de fiesta y borrachera universitaria en un pueblo del sur francés. Todo muy mediterráneo, pero muy francés también. Pero capta el momento, y la sensación de fiesta y despreocupación o preocupación juvenil. Nada mal, y sale mucha cerveza, y lo tengo firmadito...

Anna ha dit...

@acolostico
y lo tengo firmadito...

naynyanyanyà.... (enveja...)

Si, la seva obra és molt franceseta. I poc pretenciosa.

Ja ho he dit: fan.

Bororo ha dit...

Lo que tiene ser fan...

Sonia ha dit...

Que me lo prestarías? prometo devolverlo el lunes mismo :-) Es que leídos los anteriores de esta autora es de los pocos cómics que controlo ( pero espero progesar adecuadamente )

Marta ha dit...

Apuntem aquesta senyora llavors