dimecres, 20 d’octubre del 2010

Millores

Busqui les 7 diferències...

9 comentaris:

acolostico ha dit...

Perdida de encanto en la derecha?

Lo bello si lejos mejor...

Marta ha dit...

Mmmm... deixa que m'ho miri bé... ;)

Anna ha dit...

Perdida de encanto en la derecha?

Si.
I d'olor de sofregit a l'habitació, tb... :-D

Mmmm... deixa que m'ho miri bé... ;)

Mira, mira...no et pressionis... :-D

el bandero ha dit...

Moltes felicitats! Aquetes petites millores, alegren la vida a un.
Molta salut per disfrutar les millores!

Anna ha dit...

Aquetes petites millores, alegren la vida a un

Ai si... :-D

Anònim ha dit...

Uau! Oscil·lo-batent! I no és de l'ikea! Ara si que veig que ets un bon partit!

Anna ha dit...

No, no és de l'Ikea (el preu com a mínim no ho és)
Ostres mecatxis, no em diguis que per pujar el meu "caché" només m'he de ddicar a canviar les finestres!
Si ho arribo a saber abans...

Bororo ha dit...

La pintura

Anna ha dit...

Si, la que falta posar ( per dissimular el tros de paret on no arriba el marc de la finestra)