dijous, 2 de desembre del 2010

Clàssic

Hi ha trucades que t’alegren la setmana. “Que em sobra una entrada Vip per anar a la sala Mediapro el dilluns 29” .
I una que és entusiasta de mena i es deixa convida fàcilment...Doncs cap a les Corts hi falta gent.
Diuen que la crisis s’ha notat. No sabria què dir. Tenint en compte que una servidora hauria estat contenta amb una bossa de patates i unes olivetes (no, no hi havia olivetes..Catxis!) doncs el salmó al cava, les hamburgueses, els raviolis i la copeta de vi li van semblar perfectes (no vam arribar a les maduixes ni al pastís de xocolata. Masses coses...).







I quins detalls. No només et regalen una capelina per evitar que et mullis. Entre plat i plat fan un partit de futbol per distreure el personal. Llàstima que fos un partit de costellada (podrien haver agafar un contrincant amb una mica més de nivell, de debò).
Però va ser un entrenament del primer equip del Barça més que distret. I a sobre ben acompanyada. (Gràcies per esperar-me a la porta, Alba!)


(moment karaoke. La versió anterior, a capela, "gallina de piel" que diria el profeta)


(però mira que es veu bé el camp al camp)


(marededéusinyor!)

Ah..I no és per res, però 3 visites amb entrada Vip: 5-0 , 6-0 , 5-0. Que algú li digui al Sandro que em reservi un seient a tribuna ja!

(si voleu llegir una crònica més seriosa, passeu per aquí )

13 comentaris:

acolostico ha dit...

Esto se esta convirtiendo en guaita tu el blog que da rabia...

o envidia no sana...

aghhh

Anna ha dit...

De debò...
si és que em sap molt de greu...
Però...

ENS HO VAM PASSAR TAN BÉ!!!!

(..jurjurjur...)

Marta ha dit...

(però mira que es veu bé el camp al camp)
Amen!

ENS HO VAM PASSAR TAN BÉ!!!!
PERÒ TANT!!
(i això que la teca al lateral no va arribar...)

Ah, i veig que et revenges, tu a mi tampoc m'ha posat a la foto... que jo també era la del tros vermell del mosaic!!! :p

Cristina ha dit...

Estic amb l'acolostico. Aviat et deixarem de parlar, senyoramimada! :P

Anna ha dit...

Ah, i veig que et revenges, tu a mi tampoc m'ha posat a la foto... que jo també era la del tros vermell del mosaic!!! :p

"A dios pongo por testigo" que ho vaig intentar...Però reina, entre el mòbil per twittejar, la càmara, el bolso, la pluja...Per poc no moro ofegada entortolligada amb la capelina! (i tu no paraves de moure't i cridar. Hauria sortit moguda! :-P )


Estic amb l'acolostico. Aviat et deixarem de parlar, senyoramimada! :P

A qui li he comprat una ampolla de Hendrick's? A que no sabeu a qui li he comprat una ampolla de Hendrick's?

:-D

Juanma ha dit...

En resumen: que ha sido el mejor concierto del mes de noviembre. XDDD

Anna ha dit...

En resumen: que ha sido el mejor concierto del mes de noviembre. XDDD


Jajajaja!

M'ho poses difícil... Són coses molt diferents...
Però em sembla que sense copeta de vi i tot, continuen guanyant els Arcade.. :-D

Cristina ha dit...

A que no sabeu a qui li he comprat una ampolla de Hendrick's?

fiu fiu fiiiiiiiiuuuuuuuu...al Ferran???? :P

Sonia ha dit...

Yo también creo que este blog cada día da más rabia...si es que no tienes compasión por el resto de mortales pringaos! :-)

Anònim ha dit...

Això del futbol em costa d'entendre.

Cal fotre-se'n del perdedor? Cal donar puntades amb mala llet al contrincant? Cal donar empentes i cops de puny? Què no és un joc? Un esport?

En definitiva. El futbol és bonic, quan hi vas tu hi ha noies maques, però la resta... És soroll.

Molt millor anar a concert, que només hi ha música.

Anna ha dit...

Què no és un joc? Un esport?

És un espectacle, Mecatxis. Un espectacle. I el del dilluns passat va ser espectacular (bromes apart, el partit va ser dels de manual..)
Si que és cert que, de vegades, té alguna cosa d'espectacle de circ romà que a mi també se m'escapa.

Molt millor anar a concert, que només hi ha música.

Amb això estem totalment d'acord... :-D

Bororo ha dit...

Es tan fort.. pero tan fort.. pero tan.. que fins i tot fot ****

Ai quina enveja de xarxa social...

Anna ha dit...

Ai quina enveja de xarxa social...

no em queixo...no em queixo...tinc unes amigues que valen un imperi!