dilluns, 22 de novembre del 2010

Arcade fire

Escric això a cop calent. (Total, no hi ha qui dormi amb totes aquestes cançons encara donant voltes pel cap )
Avui tocava anar al Sant Jordi a veure Arcade Fire, amb el disc que presentaven (The suburbs) poc escoltat (Hi hauré d’insistir més. Quan aconsegueixi desenganxar-me per enèsima vegada de “Neon Bible”).
Potser demà quan llegeixi això pensaré que exagero, però m’atreveixo a posar-lo entre les 5 primeres posicions del meu top ten de millors directes (Algun dia m’hauré d’entretenir a fer la llista). Si, hi anàvem convençuts (tot el públic del Palau Sant Jordi) Però és que ja a la tercera cançó (No cars go) s’ha posat a prova la resistència estructural de l’edifici. I més endavant, amb “Rebellion”, a una servidora se li ha posat la pell de gallina (i es podria dir que encara li tinc)
I poc més diré (seria donar voltes al mateix). Desplegament instrumental , domini de l’escenari , potència i aquella sensació que es posa a la boca de l’estómac .
Van, subratllats, a la llista dels grups que s’han de repetir .

(Els teloners, els Fucked Up, millor del que m’esperava, tenint en compte l’ensurt que vaig tenir al sentir-los per l’Spotify. Tot i que m’agradaria saber el criteri de selecció de grups teloners, per que el que es diu lligar musicalment parlant amb el grup principal... Impressionant el moment “em trec la camisa” del cantant. Llàstima que no s’hagi atrevit a saltar al públic. Hauria estat maco veure com el públic s’apartava..)

9 comentaris:

acolostico ha dit...

Brutal, simplemente brutal. De los mejores que he visto...pero es lo que pasa cuando solo hay temazos...

Marta ha dit...

Escric això a cop calent.
Si, i per ser la prime...

Ahir el meu TL era debat i arcadefire. Brutal el contrast :p

Lemming ha dit...

quiero mas... ?cuando vuelven?

Anna ha dit...

Brutal, simplemente brutal. De los mejores que he visto...pero es lo que pasa cuando solo hay temazos...

Come on hide your lovers ...
underneath the covers...Come on hide your lovers ...
underneath the covers...

(Porto així des d'ahir... :-D )

Impressionant...

Ahir el meu TL era debat i arcadefire. Brutal el contrast :p

Aquest matí he vist per la tele l'incident Mas /Montilla pel cara a cara. Pitjor que la canalla (quin avorriment..)

quiero mas... ?cuando vuelven?

Buff...Espero que no haguem d'esperar a que treguin nou disc...
(oi que no? oi que no? Digueu-me que no...)

Juanma ha dit...

En directo son una burrada. Has salido con el mismo espíritu con el que salí yo cuando los vi en el Summercase. Como también escribí la crónica en caliente, escribí cosas como "uno de los conciertos de mi vida", "encarnan a la perfección el concepto de conjunto o grupo, en el que la suma de las partes es más importante que cada una de ellas por separado", "todos coreábamos (insisto, como un intérprete más) sus himnos, uno a uno, esos "Rebellion (Lies)", "The Neon Bible" o el colofón, "Wake Up", que nos levantó un palmo del suelo y nos hizo desear más, mucho más. El rock como comunión de masas, la pérdida de identidad individual para convertirte en miembro de un evento mucho más amplio e importante, el delirio ante unas canciones fabulosas y una interpretación -insisto- sin fisuras" y "Tan sólo dos defectos alejaron al concierto de la perfección: uno, que el batería no acertó a recoger la pandereta la tercera vez que la lanzó al aire durante los bises; y el segundo, y mucho más grave: que el concierto terminó. No debería haber acabado. Deberíamos seguir allí, todavía, embelesados con el grupo de Montreal".

Vamos, que tú lo has dicho sin tantas revueltas, pero lo que queda es lo mismo: una sensación de absoluta comunión, de que han tocado para ti y de que acabas de ver algo muy, muy grande. :-)

Anna ha dit...

y de que acabas de ver algo muy, muy grande. :-)

Amén.
Si...és això.

...què bonic...

El proper concert ho té difícil (molt difícil)

el bandero ha dit...

Mare de Deu! Entre aquest post i el de l'acolostico!! El que no dormiré sere jo per haver-me perdut aquest SUPER-CONCERT!

Anna ha dit...

El que no dormiré sere jo per haver-me perdut aquest SUPER-CONCERT!

És que va ser "tremendu", sr. bandero, "tremendu"...
De debò.

Què bonic, què bonic, què bonic!

(Avui he tornat a posar el "Neon Bible"...no ho he pogut evitar...)

Bororo ha dit...

Sembla que ha agradat i com mes ha agradat, més enveja ha donat