dilluns, 22 de juny del 2009

La tetería del oso malayo



Autor: David Rubín
Editorial: Astiberri
Enquadernació: Rústica amb solapes
Col•lecció: Sillón Orejero
Blanc i negre
184 pàgines.
ISBN: 84-935385-1-5



Ha caigut un altre dels autors que estaven a la llista de pendents. Si te’l trobes signant al Saló del Còmic sense cua.....doncs no hi ha excusa.
“La teteria del oso malayo”, obra de David Rubín, que em venia molt ben recomanada. I la veritat és que està la mar de bé. Històries sobre amors i desamors, soledat, violència, patiments, relacions familiars i lleialtats amistoses que passen al voltant de la famosa sala de te que dóna nom a l’obra. Històries curtes, algunes potser més ben resoltes que altres, plasmades amb un dibuix que em sembla d’allò més suggerent.
Potser ens atrevirem amb alguna altra de l’autor...

6 comentaris:

Pepi Toria ha dit...

Qué pasmosa capacidad para venderlo todo, yo que no pasé de Superlópez y va a conseguir que lea este...
"Con dos cojones Fonseca!" :D

acolostico ha dit...

En definitiva, un tebeo pa nenas :P

Anna ha dit...

Qué pasmosa capacidad para venderlo todo

Entusiasta que és una... I molt útil si mai m'he de dedicar a vendre enciclopèdies porta a porta...

yo que no pasé de Superlópez

Grande Superlópez, grande...

En definitiva, un tebeo pa nenas :P

Miri que m'esperava aquest comentari... (Es veia a venir...)

Marta ha dit...

Amb un títol com aquest, com a mínim te'l mires

manu ha dit...

Massa drama pel meu gust. Ejke jo sóc més intrascendent...

Anna ha dit...

Amb un títol com aquest, com a mínim te'l mires

I pel dibuix també, Marta. Que entra per la vista...

Massa drama pel meu gust. Ejke jo sóc més intrascendent...

Si clar...i vaig jo i m'ho crec....
(que Philip K Dick té una fama de lleuger que... )